Upis je u toku
JAVNI POZIV NEZAPOSLENIM LICIMA NA BESPLATNU
EDUKACIJU SA PODRUČJA OPĆINE TEŠANJ, USORA, DOBOJ JUG
Centar za obrazovanje odraslih EDUKA BH Tešanj organizuje edukaciju „POSLOVNI SEKRETAR/ASISTENT “ u sklopu projekta Obuka za tržište rada 2024 ispred Federalnog zavoda za zapošljavanje.
Polaznici edukacije mogu biti sva nezaposlena lica sa mjestom prebivališta na području općine Tešanj, Doboj Jug i Usora. Polaznici trebaju da su prijavljeni na birou.
Cilj ove edukacije je osposobiti kandidate za kvalitetno obavljanje osnovnih poslova sekretara/asistenta kao što su:
- Poslovna upotreba računara i internet;
- Stvaranje i održavanje dobrih međuljudskih odnosa, kako interno sa zaposlenima u okviru preduzeća ili ustanove, tako i eksterno sa poslovnim saradnicima i klijentima;
- Pravovremeno prosleđivanje potrebnih informacija nadređenima, saradnicima ili klijentima;
- Rad sa poslovnim dokumentima (kreiranje i vođenje poslovne dokumentacije);
- Usmena poslovna korespondencija (uspostavljanje poslovne komunikacije sa poslovnim partnerima, odgovaranje na lične ili telefonske upite);
- Pismena poslovna korespondencija (pisanje poslovnih dopisa i pisama prema dobijenim uputstvima, primanje i slanje dnevne obične i e-mail pošte, te vođenje evidencije o navedenim aktivnostima, popunjavanje različitih formulara, obrazaca i slično);
- Organizovanje poslovnih sastanaka (zakazivanje sastanaka te evidencija rasporeda, vremena i mjesta njihovog održavanja);
- Prijem poslovnih klijenata (dočekivanje poslovnih partnera, zaposlenih, klijenata koji su došli kod rukovodilaca).
Budite slobodni kontaktirati nas preko društvenih mreža, putem viber ili na brojeve telefona: +387 62 873 378 ili +387 62 900 559.
Prijave su otvorene 30 dana.
Plan i program obuke za stručno osposobljavanje za zanimanje
POSLOVNI SEKRETAR/ASISTENT
Poslovni sekretar/asistent kroz komunikaciju sa poslovnim saradnicima i klijenatima kod njih gradi mišljenje i utisak o cijelom preduzeću. Kao desna ruka svom nadređenom, obavlja sve administrativne poslove i upravo zbog toga on ima priliku da se zaposli u skoro svakoj oblasti.
U okviru jedne kompanije, preduzeća ili ustanove suština radnog mjesta poslovnog sekretara/asistenta ogleda se u značajnim uštedama u vremenu i bržem obavljanju poslova.
Poslovni sekretar/asistent je osoba koja koordinira i obavlja kancelarijske poslove. U kompaniji može biti zaposlen jedan ili više sekretara/asistenata u zavisnosti od potreba posla i veličine kompanije. U većim kompanijama svaki rukovodilac odjeljenja ima po jednog sekretara/asistenta.
Konkretna ovlašćenja i odgovornosti sekretara/asistenta razlikuju se od vrste preduzeća ili ustanove u kojoj rade, kao i od formalnih nadležnosti koje su određene unutrašnjim pravilnicima.
Prvi susret mnogih klijenata sa nekim preduzećem odvija se baš preko poslovnog sekretara/asistenta, te je od izuzetne važnosti da ta osoba, svojim stavom i vještinama, na pravi način predstavi svoje preduzeće.
Poslovni sekretar/asistent pruža maksimalnu podršku svom pretpostavljenom i olakšava njegov rad, ali istovremeno usavršava svoja administrativna znanja i razvija vještine u međuljudskim odnosima.
CILJ PROGRAMA:
Osposobiti kandidate za kvalitetno obavljanje osnovnih poslova sekretara/asistenta kao što su:
- Poslovna upotreba računara i internet;
- Stvaranje i održavanje dobrih međuljudskih odnosa, kako interno sa zaposlenima u okviru preduzeća ili ustanove, tako i eksterno sa poslovnim saradnicima i klijentima;
- Pravovremeno prosleđivanje potrebnih informacija nadređenima, saradnicima ili klijentima;
- Rad sa poslovnim dokumentima (kreiranje i vođenje poslovne dokumentacije);
- Usmena poslovna korespondencija (uspostavljanje poslovne komunikacije sa poslovnim partnerima, odgovaranje na lične ili telefonske upite);
- Pismena poslovna korespondencija (pisanje poslovnih dopisa i pisama prema dobijenim uputstvima, primanje i slanje dnevne obične i e-mail pošte, te vođenje evidencije o navedenim aktivnostima, popunjavanje različitih formulara, obrazaca i slično);
- Organizovanje poslovnih sastanaka (zakazivanje sastanaka te evidencija rasporeda, vremena i mjesta njihovog održavanja);
- Prijem poslovnih klijenata (dočekivanje poslovnih partnera, zaposlenih, klijenata koji su došli kod rukovodilaca).
PROGRAM OBUKE:
RAD NA RAČUNARU
- značaj i uloga informacionih tehnologija u modernom društvu
- primjena novih tehnologija u komunikaciji
- program za unos i obradu teksta
- brzina i tačnost prilikom pripreme teksta
- rad sa tabelama
- internet
VAŽNOST I VJEŠTINE POSLOVNOG SEKRETARA
- pojam i važnost poslovnog sekretara kao zanimanja
- područje rada i složenost zanimanja
- preduzeće kao nosilac privređivanja i vrste preduzeća
- pojašnjenje, smisao i značaj osnovnih osobina i vještina poslovnog sekretara: organizovanost, pedantnost, komunikativnost, analitičnost, sistematičnost, odgovornost, ažurnost, tačnost
Upoznavanje sa tehnikom samog posla i osnovnim zadacima pozicije
- korišćenje tehnike koju radni zadaci zahtijevaju: aparat za kopiranje, prijem i slanje faxova, pravilno javljanje na telefon, prijem i slanje e-mailova…
- doček poslovnih saradnika i gostiju
- upravljanje kasom i odgovornost za povjereni novac i vrijednosti, odgovornosti za nabavku kancelarijske opreme i ostalih sredstava koji se troše na dnevnoj osnovi, rezervacija smještaja, putnih karata, avionskih karata i slično, osnovno upoznavanje sa zadacima koji se odnose na evidenciju dokumenata, organizovanje sastanaka…
POSLOVNA KOMUNIKACIJA I DOKUMENTACIJA:
Komunikacija na radnom mjestu
- pojam i vrste komunikacije
- vještine verbalne komunikacije
- razvijanje svijesti o značaju pravilnog govora i pisanja, slušanja i čitanja
- telefonska komunikacija i službeno predstavljanje
- djelotvorna i nedjelotvorna komunikacija
- primjeri i uzroci negativne komunikacije
- kako poboljšati poslovnu komunikaciju
- pismena komunikacija
- ponašanje kada je riječ o „teškim” pozivima
Poslovne knjige
- vrste poslovnih knjiga u kancelarijskom poslovanju
- važnost pečata, žigova i štambilja
- ovjeravanje službenih dokumenata
Priprema poslovne dokumentacije
- forme tekstova, poslovnih pisama i dopisa
- priprema i ispostavljanje predračuna i računa kupcima ili korisnicima usluga na osnovu njihovih narudžbi
Evidencija i arhiviranje
- evidencija o dospjelim obavezama plaćanja troškova infrastrukture: grijanje, voda, struja, telefon, zakupnine
- praktično tumačenje i popunjavanje poslovne dokumentacije (različiti obrasci)
- nalog, faktura, prijemnica, otpremnica
- arhiviranje
Osnovna knjiženja i kontrola poslovne dokumentacije
- priprema dokumentacije za knjiženje i saradnja sa knjigovođama
- vođenje knjige ulaznih faktura, knjige izlaznih faktura, knjige blagajne i protokola
- uplata pazara, obrada putnih naloga, provjera trgovačkih knjiga
ORGANIZACIJA
Organizacija vremena i prostora
- Pravilno organizovanje radnog vremena (time managament)
- Značaj planiranja u organizaciji rada
- Radni prostor i okruženje (dostupnost, urednost i prijatna radna atmosfera)
Poslovni sastanak
- Kontaktiranje i povezivanje poslovnih stranaka
- Organizacija sastanaka
- Vođenje zapisnika ili snimanje sastanaka i pregovora